FEBIO TV chce být komerční kulturní televizí. Být komerční televizí pro nás znamená být televizí sdělnou, sledovanou. Mít vždy ohled na Vás, na diváky, protože pouze a jedině Váš zájem nás uživí. Být kulturní pro nás znamená být aktivní : vyvíjet stálou péči a úsilí, cíleně se zajímat o všechno kolem nás, v čem spatřujeme - kvalitu. Tuto kvalitu pak zaznamenat, zobrazit, zprostředkovat jiným ... prostě dále rozmnožovat, sázet, pěstovat... FEBIO TV chce být televizí malou, energickou, inovativní, tvořivou, dobrodružnou, pestrou, překvapující, odvážnou, hravou a radostnou. Program bude vycházet ze současných světových trendů, ale ve výsledku bude náš koncept původní. V našem programovém schématu tedy najdete všechny žánry: od sitcomu přes talk show a cestopis až po zábavný pořad. Zvláštní pozornost budeme věnovat těm okruhům a tématům, které FEBIO považuje za své tradiční a nejlepší, a ve kterých již dosáhlo nejednoho úspěchu (nebo bylo dokonce průkopníkem, viz např. první investigativní dokumenty z cyklu „OKO“ nebo první česká politicko-společenská satira „Česká soda“):
Do éteru chceme vstoupit v březnu 2007. Pokud si Vy, naši vážení diváci, rychle nakoupíte digitální set-top boxy, abyste náš program vůbec mohli sledovat, budeme programovou nabídku dále vylepšovat a směřovat k nepřetržitému vysílání po celých dvacet čtyři hodin denně. |